Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu www.xsafety.cz
I. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti xsafety s.r.o., se sídlem Mitrovická 377/306, 724 00 Ostrava–Nová Bělá, IČ: 19855028, DIČ: CZ19855028, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 94039 (dále jen „prodávající“), upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího na adrese www.xsafety.cz (dále jen „webová stránka“) prostřednictvím jejího rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Některá ustanovení se vztahují pouze na kupujícího – spotřebitele.
1.2. Ujednání odchylná od těchto obchodních podmínek lze sjednat v kupní smlouvě; tato ujednání mají přednost.
1.3. Právní vztahy se řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. U mezinárodního prvku se použije české právo; tím nejsou dotčena kogentní práva spotřebitele.
1.4. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit; změna nemá vliv na práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění.
1.5. Prodávající odpovídá na písemné či elektronické dotazy bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou pracovních dnů.
1.6. Kontaktní údaje prodávajícího:
xsafety s.r.o.
Mitrovická 377/306, 724 00 Ostrava–Nová Bělá
Telefon: +420 724 006 101
E-mail: info@xsafety.cz
ID DS: us9iykw
II. Informace o zboží a cenách
2.1. Popisy zboží jsou uvedeny u jednotlivých položek a mají informativní charakter; prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ke každému poptávanému produktu.
2.2. Ceny jsou konečné včetně DPH a všech poplatků, mimo nákladů na doručení. Při zjevné chybě v ceně (např. cena nižší než 10 % obvyklé hodnoty) není prodávající povinen zboží dodat a může od smlouvy odstoupit.
2.3. Náklady na použití prostředků komunikace na dálku nese kupující sám; neliší se od základní sazby.
2.4. Přehled přijímaných platebních metod a doprav je uveden na stránce /informace-k-doprave-a-platbe/. Prodávající nepožaduje žádné poplatky závislé na způsobu platby vyjma příplatku za dobírku uvedeného na této stránce.
2.5. Zobrazení barev se může lišit dle nastavení zařízení.
2.6. B2B režim: Po přihlášení mohou být zobrazeny individuální ceny nebo množstevní slevy na vybrané produkty.
III. Uživatelský účet
3.1. Registrací vzniká uživatelský účet, přes který lze objednávat; objednat lze i bez registrace.
3.2. Kupující uvádí pravdivé a aktuální údaje a při změně je aktualizuje.
3.3. Přístup je chráněn přihlašovacími údaji; kupující je nesmí zpřístupnit třetím osobám.
3.4. Prodávající může účet zrušit, zejména při nečinnosti déle než 12 měsíců nebo při porušení smlouvy.
3.5. Dostupnost účtu nemusí být nepřetržitá (údržba, výpadky).
IV. Uzavření kupní smlouvy
4.1. Postup: (a) vložení zboží do košíku; (b) volba dopravy a platby – systém zobrazí celkovou cenu před odesláním; (c) vyplnění údajů a potvrzení souhlasu s těmito podmínkami; (d) odeslání prostřednictvím tlačítka „Objednat s povinností platby“.
4.2. Prodávající potvrdí přijetí objednávky e-mailem (součástí je souhrn a tyto podmínky).
4.3. Nelze-li některý požadavek splnit, zašle prodávající kupujícímu pozměněnou nabídku; smlouva vzniká jejím přijetím kupujícím.
4.4. Do doručení potvrzení může kupující objednávku zrušit telefonicky nebo e-mailem.
4.5. Prodávající si může vyžádat dodatečné potvrzení (vyšší cena, množství apod.).
4.6. Smlouva vzniká doručením potvrzení (akceptace) kupujícímu.
4.7. Kupující je povinen objednané zboží převzít a zaplatit cenu zboží podle zvoleného způsobu úhrady. V případě objednávky na dobírku vzniká uzavřením objednávky závazek kupujícího zboží převzít a zaplatit při převzetí.
Nepřevzetí řádně odeslané zásilky není odstoupením od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku.
Pokud kupující zásilku nepřevezme z důvodů na své straně (např. nevyzvednutí ve lhůtě, odmítnutí bez důvodu, chybně uvedená adresa), je prodávající oprávněn požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s odesláním a zpětným doručením zásilky, zejména:
-
náklady na dopravu tam i zpět,
-
náklady na balení zboží,
-
a případně přiměřené skladné.
Prodávající je oprávněn tyto náklady fakturovat nebo započíst při další objednávce kupujícího. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy podle článku VII těchto podmínek.
4.8. Je-li třeba, kupující obdrží návod elektronicky nebo se zásilkou a je povinen se s ním seznámit.
4.9. Není-li dohodnuto jinak, spotřebiteli prodávající doručí do 30 dnů, jinak může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
4.10. Prodávající může odstoupit, pokud je zboží poškozené, není skladem a nebude do 30 dnů dostupné, nebo při objektivních překážkách (např. výpadek dopravce). Kupující bude informován e-mailem.
V. Cena a platební podmínky
5.1. Způsoby úhrady: (i) dobírka (kurýr / výdejní místo), (ii) bezhotovostně převodem na účet 107204222/0100, (iii) online přes platební bránu Comgate.
5.2. Spolu s kupní cenou hradí kupující také náklady na balení a doručení.
5.3. Zálohu prodávající běžně nepožaduje; u zboží na míru je záloha povinná.
5.4. Dobírka: splatné při převzetí. Bezhotovostní převod: splatnost 7 dnů od uzavření smlouvy, nestanoví-li potvrzení jinak.
5.5. Při převodu uvádějte variabilní symbol = číslo objednávky.
5.6. Prodávající může požadovat platbu předem (vyšší částky, nedostatečné nebo chybné údaje objednatele).
5.7. Slevy nelze kombinovat; akce platí do vyprodání nebo do odvolání.
5.8. Daňový doklad (faktura) je zaslán elektronicky; prodávající je plátcem DPH.
5.9. Vlastnické právo přechází na kupujícího převzetím a úplným zaplacením.
5.10. Smluvní pokuta u spotřebitele se neuplatní s výjimkou zboží na míru. U podnikatelů může být sjednána smluvní pokuta či zálohy dle potvrzení objednávky.
VI. Doprava a převzetí zboží
6.1. Je-li doprava sjednána na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující rizika a vícenáklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Kupující je povinen zásilku převzít; při prodlení může prodávající uplatnit náhradu škody a vícenákladů. U podnikatele paušálně až 10 Kč/den, max. 300 Kč/měsíc.
6.3. Po marné výzvě k převzetí může prodávající zboží vhodně prodat; náklady započte na výtěžek.
6.4. Kupující je při převzetí povinen přiměřeným způsobem zkontrolovat neporušenost obalu a zjevné poškození zásilky. V případě zjištění poškození doporučujeme pořídit fotodokumentaci a informovat prodávajícího bez zbytečného odkladu (ideálně do 1 pracovního dne) pro účely uplatnění nároku u dopravce.
U spotřebitele nesplnění tohoto doporučení neomezuje jeho zákonná práva z vadného plnění.
6.5. V ostatních případech nevyhovující zásilky nebo při vzniku okolností vyšší moci se postupuje obdobně podle těchto podmínek.
VII. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)
7.1. Podnikatel (nákup na IČ) může odstoupit do okamžiku předání zboží dopravci, není-li dohodnuto jinak.
7.2. Tento článek (mimo bod 7.1.) se vztahuje na spotřebitele, kteří uzavřeli smlouvu na dálku.
7.3. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
7.4. Odstoupit nelze mimo jiné od dodávky zboží na míru, zboží speciálně objednaného mimo běžnou nabídku, zboží podléhajícího rychlé zkáze, zboží v zapečetěném obalu po jeho porušení, nebo zvukových/obrazových nahrávek a programů v zapečetěném obalu po jeho porušení.
7.5. Odstoupit lze i kdykoli před dodáním zboží.
7.6. Pro odstoupení lze využít formulář na /odstoupeni-od-smlouvy/. Odstoupení lze zaslat na adresu sídla nebo na e-mail prodávajícího.
7.7. Po odstoupení se smlouva ruší od počátku. Zboží zašlete zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení (ne na dobírku), kompletní, nepoškozené a nejlépe v původním obalu. Náklady na vrácení nese spotřebitel.
7.8. Prodávající vrátí přijaté platby včetně nákladů na dodání do 14 dnů od odstoupení, a to na účet uvedený spotřebitelem. Vrácení může prodávající odložit do doby, než obdrží zboží nebo než spotřebitel prokáže jeho odeslání.
7.9. Při osobním vrácení v provozovně vrátí prodávající platby do 7 dnů.
7.10. Náhrada nákladů na vrácení je poskytována do výše nejlevnější nabízené dopravy; bylo-li doručení zdarma, náhrada se neposkytuje.
7.11. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží vzniklé nakládáním nad rámec nutný pro seznámení se s povahou a funkcemi zboží.
7.12. Byl-li se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva účinnosti a dárek je nutné vrátit.
VIII. Práva a povinnosti z vadného plnění
8.1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady, tedy že:
-
odpovídá sjednanému popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a dalším vlastnostem,
-
je vhodné k účelu, pro který ho kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil,
-
je dodáno s příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
8.2. Prodávající dále odpovídá za to, že zboží:
-
je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá,
-
odpovídá jakostí a vlastnostmi tomu, co může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení (např. označení či reklamu),
-
je dodáno s příslušenstvím, obalem a návodem, které lze rozumně očekávat,
-
odpovídá vzorku nebo předloze, pokud byla poskytnuta.
Za tyto vlastnosti prodávající neodpovídá, pokud byl kupující předem výslovně upozorněn, že se zboží od uvedených vlastností liší, a s tímto rozdílem souhlasil.
8.3. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady a po dobu 24 měsíců od převzetí se u něj neprojeví vada, která brání jeho obvyklému užívání.
Za vadu se však nepovažuje běžné opotřebení vzniklé užíváním výrobku po dobu jeho obvyklé životnosti. U výrobků, jejichž povaha předpokládá kratší životnost (např. pracovní obuv, rukavice, jednorázové oděvy, respirátory či filtry), lze vady uplatnit jen po dobu této obvyklé životnosti, která je uvedena v popisu výrobku, návodu nebo na obalu.
8.4. Kupující má podle své volby právo požadovat opravu, výměnu, přiměřenou slevu nebo může při podstatné vadě odstoupit od smlouvy.
8.5. Pokud nelze vadu odstranit, má kupující právo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo pokud je vada podstatná, může odstoupit od smlouvy.
8.6. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy také tehdy, když:
-
se vada projeví opakovaně (třikrát a více),
-
je zjevné, že vadu nelze odstranit v přiměřené době,
-
nebo oprava či výměna působí kupujícímu značné obtíže.
8.7. U použitého zboží může prodávající zkrátit dobu pro uplatnění práv na 1 rok. Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení.
8.8. Práva z vadného plnění nenáleží kupujícímu, pokud vadu sám způsobil nebo vznikla běžným opotřebením zboží. U zboží, u kterého je uvedena kratší životnost než 24 měsíců, lze vady uplatnit pouze po dobu této životnosti.
8.9. Prodávající odpovídá také za vady způsobené nesprávnou montáží nebo instalací, pokud byla provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. Totéž platí, pokud vada vznikla v důsledku nedostatku v návodu poskytnutém prodávajícím.
8.10. U výrobků s digitálními vlastnostmi zajistí prodávající potřebné aktualizace a informuje o jejich dostupnosti po dobu 2 let od převzetí.
8.11. Pokud je kupující podnikatel, může uplatnit práva z vadného plnění pouze u vad, které existovaly při přechodu nebezpečí škody na zboží, byť se projeví později. Vady je povinen oznámit bez zbytečného odkladu poté, co je mohl při včasné prohlídce zjistit.
IX. Reklamační řízení
9.1. Není-li určen jiný subjekt (servis), přijme prodávající reklamaci spotřebitele v kterékoli své provozovně, kde je to s ohledem na sortiment možné, případně v sídle.
9.2. Reklamační formulář je dostupný na /reklamace-zbozi/. Uveďte kontaktní údaje, popis závady a požadovaný způsob vyřízení.
9.3. Kupující je povinen prokázat, že reklamované zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (např. dokladem o koupi). Prodávající nepřijímá reklamace zboží zakoupeného u jiných prodejců nebo distributorů.
9.4. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná dnem jejího uplatnění. Prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o přijetí reklamace a po jejím vyřízení potvrzení o způsobu vyřízení.
9.5. Práva z vadného plnění lze uplatnit po dobu 24 měsíců od převzetí zboží, pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak.
U vybraného zboží, které má z povahy věci kratší životnost, se tato doba zkracuje na:
-
pracovní obuv: 15 měsíců od převzetí zboží,
-
pracovní rukavice, oděvy, ochranné doplňky, respirátory a jednorázové pomůcky: po dobu jejich obvyklé životnosti (tj. do okamžiku opotřebení odpovídajícího běžnému používání).
Reklamaci těchto výrobků lze uplatnit pouze v rámci jejich obvyklé životnosti, která je vždy uvedena v popisu produktu nebo na jeho obalu.
Za vadu se nepovažuje běžné opotřebení odpovídající době a způsobu užívání výrobku, ani změny způsobené používáním a údržbou v rozporu s návodem či určením výrobku.
9.6. Prodávající vyřídí reklamaci spotřebitele, včetně odstranění vady a vyrozumění o výsledku, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Nedojde-li k vyřízení v této lhůtě, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
9.7. Reklamaci podnikatele vyřídí prodávající co nejdříve; tato lhůta může přesáhnout 30 dnů.
9.8. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl věc užívat z důvodu oprávněné reklamace.
9.9. V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. poštovného při zaslání reklamovaného zboží), pokud o ni požádá do 1 měsíce od vyřízení reklamace a doloží tyto náklady dokladem.
Podnikatel na tuto náhradu právo nemá.
X. Ochrana osobních údajů
10.1. Správce osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající.
Identifikační a kontaktní údaje správce:
(provozovatel internetového obchodu www.xsafety.cz)
Společnost: xsafety s.r.o.
Sídlo: Mitrovická 377/306, 724 00 Ostrava
IČ: 19855028
DIČ: CZ19855028
Telefon: +420 724 006 101
E-mail: info@xsafety.cz
Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování
10.2. Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění (zpracování objednávky, zajištění vyskladnění a doručení zboží) a případné řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, kontaktní adresa, doručovací adresa, e-mail a telefonní číslo.
10.3. Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující.
10.4. Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než následujícím zpracovatelům/správcům:
Smluvnímu dopravci, kterého si kující zvolí v objednávkovém formuláři, za účelem dodání zboží, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, doručovací adresa, e-mail, telefonní číslo;
Provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Právním základem pro zpracování je v tomto případě v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem spárce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání dotazníků se týká všech kujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno pop každém nákupu v internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníků spokojenosti ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných zde: služby.heureka.cz/napoveda/podmínky-a-dulezite-dokumenty/. Pro zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán.
Provozovateli portálu Zbozi.cz, kterým je Seznam.cz, a.s., za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem ze strany zákazníka. Právním základě pro zpracování je v tomto případě v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem správce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání dotazníků se týká všech kupujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Zbozi.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníků spokojenosti e smyslu Podmínek dostupných zde: https://napoveda.zbozi.cz/vzor-dohody-o-zpracovani-osobnic-udaju/. Proti zasílání e-mailových dotazníků může kupující vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán.
Vydavateli platební karty v případě platby prostřednictvím platební karty, a to za účelem možné jímky TRA (Transaction Risk Analysis), která umožňuje jednodušší nákupní proces, a z titulu oprávněného zájmu prodávajícího na zpracování transakce, přičemž údaje mohou být poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, fakturační adresa, dodací adresa.
10.5. Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné záruky (24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní.
10.6. Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 563/1991 Sb.) povinnost uchovávat účetní doklady a účetní záznamy (včetně faktur) po dobu 5 let, počínaje koncem účetního období, kterého se týkají.
To znamená, že pokud kupující nakoupí zboží v roce 2025, musí být faktura uchována do konce roku 2030.
Správce má zároveň povinnost podle daňového řádu (zákon č. 280/2009 Sb.) uchovávat faktury po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, ve kterém vznikla daňová povinnost vztahující se k faktuře (např. nákup v roce 2025 musí být uchován pro účely daně do konce roku 2028).
Faktura obsahuje pouze identifikační údaje nezbytné pro účetní a daňové účely, tedy jméno, příjmení a adresu.
10.7. Je-li prodávající plátcem DPH, bere kupující na vědomí, že podle § 35 zákona o dani z přidané hodnoty (č. 235/2004 Sb.) je správce povinen uchovávat daňové doklady po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo.
Například faktura za nákup v roce 2025 musí být uchována do konce roku 2035.
Daňový doklad obsahuje tyto údaje: jméno, příjmení a adresu.
10.8. Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:
- na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
- na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
- na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod pro jejich další zpracování;
- na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článek 18 GDPR;
- na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
- vznést námitku proti zpracování údajů dle článku 21 GDPR.
10.9. Správce poskytne informace o přijatých opatřeních nejpozději do 1 měsíce od obdržení žádosti; ve výjimečných případech lze lhůtu prodloužit o další 2 měsíce (kupující bude informován).
10.10. Správce se zavazuje poskytnout kupujícímu v případě, že využije své právo na přístup k osobním údajům, bezplatně kromě první kopie zpracovávaných osobních údajů, také bezplatnou druhou kopií, pokud o ní kupující požádá.
10.11. V případě pochybností o zpracování osobních údajů má kupující právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a podat k němu stížnost.
10.12. Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.
XI. Obchodní sdělení a cookies
11.1. Kupující souhlasí ve smyslu § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasílám obchodní sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
11.2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
XII. Řešení sporů
12.1. Pokud je kupující spotřebitel, podle zákona o ochraně spotřebitele má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
K tomu se může obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, email: adr@coi.cz,web: coi.cz).
Řešení se zahájí jen na návrh kupujícího, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s prodávajícím.
Návrh může kupující podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy u prodávajícího uplatnil své právo poprvé.
12.2. Zahájit mimosoudní řešení sporu je možné i online prostřednictvím platformy ODR dostupné zde: europa.eu/consumers/odr/.
Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.
12.3. Vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy: info@xsafety.cz
Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
XIII. Závěrečná ustanovení
13.1. Prodávající je držitelem příslušných živnostenských oprávnění; dozor nad ochranou spotřebitele vykonává ČOI.
13.2. Aktuální znění obchodních podmínek je zveřejněno na webové stránce; změny se nedotýkají dříve uzavřených smluv.
13.3. Pokud kupující se změnou podmínek nesouhlasí, může smlouvu vypovědět e-mailem; účinky ke dni předcházejícímu účinnosti změny.
13.4. Prodávající není vázán žádným kodexem chování.
13.5. Písemná korespondence může probíhat elektronicky.
13.6. Kupní smlouva je archivována v elektronické podobě bez možnosti přístupu kupujícího.
Účinnost: od 6. 11. 2025
xsafety s.r.o.
Mitrovická 377/306, 724 00 Ostrava–Nová Bělá
IČ: 19855028, DIČ: CZ19855028
ID datové schránky: us9iykw
E-mail: info@xsafety.cz, Tel.: +420 724 006 101
.png)